« wstecz

Aktualności » ZIELONA SZKOŁA -TATRY

sobota, 10 czerwca 2017

Pierwszego dnia zwiedziliśmy Kraków: Rynek, Wawel i odwiedziliśmy Smoka Wawelskiego. Wieczorem dotarliśmy do ośrodka wypoczynkowego w miejscowości Małe Ciche. Drugiego dnia wybraliśmy się na wędrówkę po górskich szlakach. Podziwialiśmy piękne widoki z Doliny Kalatówki i Hali Kondratowej. Po południu zameldowaliśmy się w nowym ośrodku wypoczynkowym w Białym Dunajcu. Kolejny dzień spędziliśmy w  niesamowitym miejscu- w Tatralandii na Słowacji. Czwartego dnia powróciliśmy na górskie szlaki. Tym razem spacerowaliśmy po Dolinie Kościeliskiej, której główną atrakcją było ekstremalne przejście przez Jaskinię Mroźną. Po obiedzie nareszcie mogliśmy zakupić pamiątki. Kolejny dzień to wędrówka na Rusinową Polanę i długo oczekiwany pobyt w Termach Bania. To miejsce z pewnością odwiedzimy po raz kolejny. Ostatniego dnia udaliśmy się do Parku Rozrywki- Energylandia. Mimo deszczowej pogody, udało nam się skorzystać z wielu atrakcji.

Ten wspaniały wyjazd upłynął bardzo szybko i był pełen niesamowitych wrażeń. Z pewnością była to jedna z udanych wycieczek. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku po raz kolejny doświadczymy podobnych wrażeń.